omidino

تماس با ما

02135910000

آدرس دفتر ما

تهران - پونک

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تجربه مشتری بانکداری دیجیتال در شرکت امیدبوم

دسته بندی

تهران، پونک، میدان صبحدل

info@omidinofactory.ir

۰۲۱۴۴۴۶۸۲۰۰

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تجربه مشتری بانکداری دیجیتال در شرکت امیدبوم
107
1401/08/29
روابط عمومی

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تجربه مشتری بانکداری دیجیتال در شرکت امیدبوم

به همت گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید و مشارکت شرکت امیدبوم، در مورخ 26 آبان ماه سال جاری، کارگاه آموزشی با عنوان «مدیریت تجربه مشتریان بانکداری دیجیتال»، با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران و کارشناسان شرکت های تابعه هلدینگ  و همچنین مدیران بانک سپه، در محل سالن رویدادهای شرکت امیدبوم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پیش از شروع کارگاه، دکتر محمدمحسن صدر، مدیرعامل شرکت امیدبوم، ضمن خوش‌آمدگویی با بیان استراتژی های کاری امید بوم بیان کرد: در راستای فعالیت هلدینگ امید در بانک سپه و خلأ ای که در زمینه نوآوری در بانک سپه احساس می شد شرکت امید بوم با ورود موثر در کسب و کارها و حوزه ‌های نوین مالی تلاش کرده است   پل ارتباطی میان صاحبان دانش، تجربه و فناوری و بازار ایجاد نماید که در این راستا در گام اول مجوز تاسیس کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینو را با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کرده ایم.

دکتر صدر ضمن اشاره به تاسیس آزمایشگاه تشخصی صلاحیت هوشمندسازی در کارخانه امیدینو افزود؛ در این آزمایشگاه هوشمندسازی قرار است به عنوان ممیزی اصلی در هوشمندسازی کشور نقش آفرینی کنیم؛ بطوری که هر صنعت و کسب و کاری برای دریافت جواز در حوزه هوشمندسازی به شرکت امیدبوم مراجعه می کند که این موضوع بی شک اتفاق بزرگی خواهد بود. وی افزود:شرکت امید بوم پرچم دار محوریت هوشمندسازی در بانک سپه و پلتفرم اصلی هوشمند سازی در صنایع مهم کشور است که همه این فعالیت ها به پشتوانه تمام شرکت های حاضر در هلدینگ امید (بهپویان هوشمند) انجام می گیرد.

دکتر صدر در ادامه افزود:همچنین در هفته پژوهش اتفاق بزرگی رقم خواهد خورد، قرار است شرکت امید بوم به عنوان اولین پارک علم و فناوری تخصصی حوزه تجارت الکترونیک توسط وزارت علوم رونمایی و بخشی از فضای شرکت به این بخش تخصیص یابد و هر کدام از شرکتهای مستقر می توانند واحد تحقیقات و توسعه (R&D) خود را پس از طی ارزیابی های لازم در امیدبوم مستقر و از مزایای تخفیفات مالیاتی بهره‌مند شوند و ضمنا تمام دستگاه های دولتی می توانند با ترک تشریفات، پروژه‌های خود را از طریق پارک به شرکت هایی که ما معرفی می کنیم ارائه کنند به نحوی که در واقع ما به نوعی یک کارگزاری مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت برای ارائه پروژه‌ها به سایر دستگاه‌ها خواهیم بود. همچنین با همکاری دانشگاه ها قرار است دوره های آموزشی خوبی در این شرکت برگزار شود.

در ادامه دکتر آرانی مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید، ضمن تشکر از حضور مدیران بانک سپه و مدیران و کارشناسان خبره شرکت های تابع هلدینگ امید در کارگاه آموزشی، افزود: در ابتدا لازم میدانم از همکارانم در شرکت بهپویان هوشمند امید و شرکت امیدبوم و همه روابط عمومی ها که در برگزاری اولین کارگاه آموزشی سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم.

دکتر آرانی با یادآوری خاطرات گذشته خود در بانک سپه و نبود امکانات امروزی و فناوری های جدید بیان کردند؛ همه ما باید قدر داشته ها و نعمت ها را بدانیم، چون این امکانات و راحتی در کار به سادگی بدست نیامده و هزینه های زیادی شده است.

مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید در ادامه با توجه به بستر آموزشی فراهم شده افزود: با استمرار این نشست ها و رویدادها همه باید از محیط و فضای خوبی که در شرکت امیدبوم ایجاد شده است، به خوبی در جهت ارتقاء سطح علمی همکاران در بانک سپه و شرکت ها تابعه بانک استفاده کنیم.

شایان ذکر است در پایان این همایش میزان علاقه‌مندی شرکت‌کنندگان در کارگاه، مدیریت تجربه مشتری بانکداری دیجیتال، مورد ارزیابی قرار گرفت که مجموعه نظرات اخذ شده، حاکی از این بود که شرکت کنندگان، هم از نحوه برگزاری کارگاه و هم از ارائه مطالب توسط سخنرانان رضایت کامل داشتند.